sprechen? Dann rufen Sie uns einfach an.
Systemy jezdne i napędowe
Hydrauliczne systemy jezdne umożliwiają przemieszczanie się maszyny podczas procesu odsysania. Przede wszystkim podczas odsysania dłuższych odcinków lub powierzchni wyposażenie to znacznie zwiększa efektywność. RSP oferuje w tej kwestii różne możliwości realizacji. Wszystkimi możliwościami technicznymi można sterować joystickiem z bezpieczną obsługą.
Wykorzystanie sterowanego radiowo hydraulicznego napędu jezdnego przez użytkownika dopuszczalne jest tylko po starannej kontroli drogi przejazdu. Ponieważ w wypadku sterowania od tylnej strony pojazdu droga przejazdu nie jest całkowicie widoczna, we wszystkich napędach jezdnych RSP instalowany jest system monitorowania drogi przejazdu. Za pomocą tego systemu napęd jezdny wyłącza się przy zbliżaniu się do przeszkody i aktywowany jest hamulec postojowy. W tym wypadku możliwa jest jedynie hydrauliczna jazda do tyłu.
Systemy jezdne i napędowe
Hydrauliczne systemy jezdne umożliwiają przemieszczanie się maszyny podczas procesu odsysania. Przede wszystkim podczas odsysania dłuższych odcinków lub powierzchni wyposażenie to znacznie zwiększa efektywność. RSP oferuje w tej kwestii różne możliwości realizacji. Wszystkimi możliwościami technicznymi można sterować joystickiem z bezpieczną obsługą.
Wykorzystanie sterowanego radiowo hydraulicznego napędu jezdnego przez użytkownika dopuszczalne jest tylko po starannej kontroli drogi przejazdu. Ponieważ w wypadku sterowania od tylnej strony pojazdu droga przejazdu nie jest całkowicie widoczna, we wszystkich napędach jezdnych RSP instalowany jest system monitorowania drogi przejazdu. Za pomocą tego systemu napęd jezdny wyłącza się przy zbliżaniu się do przeszkody i aktywowany jest hamulec postojowy. W tym wypadku możliwa jest jedynie hydrauliczna jazda do tyłu.
RSP-Drive
Hydrauliczny napęd jezdny RSP jest wbudowanym w układzie napędowym podwozia koparki ssącej systemem napędowym, który dopuszcza powolne przemieszczanie koparki ssącej z regulowaną prędkością do przodu i do tyłu. Zakres prędkości wynosi 0 - 6 km/h. Zamontowana kołnierzami w ciągu napędowym promieniowa jednostka wielotłokowa może na życzenie klienta zostać wykonana w otwartym obiegu hydraulicznym, w wypadku okazyjnego i krótkochwilowego wykorzystania, lub w zamkniętym obiegu hydraulicznym, przy częstym i dłuższym korzystaniu z hydraulicznego napędu jezdnego RSP.
Oprócz odpowiedzialności operatora za pełną obserwację drogi przejazdu układ czujników rozpoznaje ewentualne przeszkody i samoczynnie wyłącza jazdę hydrauliczną.
PCH
To rozwiązanie napędowe również bazuje na zamontowanej w jezdnym wale kardanowym przekładni pośredniej. Przekładnia ta oferuje dodatkowo możliwość przełączenia ruchu obrotowego przekazywanego z silnika na kołnierz leżący powyżej kołnierza wejściowego wału kardanowego. Tym samym można napędzić wentylator. Do przekładni zamontowana jest własna pompa hydrauliczna zasilająca silnik hydrauliczny, który obraca ciąg wału kardanowego do tylnej osi. Ten napęd jezdny umożliwia jazdę do przodu i do tyłu z płynną regulacją prędkości w zakresie 0 - 6 km/h przy wzniesieniach i spadkach terenu aż do 6 procent.
Oprócz odpowiedzialności operatora za pełną obserwację drogi przejazdu układ czujników rozpoznaje ewentualne przeszkody i samoczynnie wyłącza jazdę hydrauliczną.
Układ kierowniczy RSP
Ten opracowany samodzielnie przez RSP zewnętrzny układ kierowniczy nie wymaga niedozwolonej ingerencji w oryginalne komponenty układu kierowniczego producenta podwozia. Zewnętrzny układ kierowniczy nasadzany jest na oryginalną kierownicę, zabezpieczany i podłączany do zasilania elektrycznego. Przykładanie sił kierowania odbywa się analogicznie jak przy kierowaniu ręcznym. Obsługa następuje za pomocą joysticka sterowania radiowego z funkcją bezpieczeństwa.
Reco- Drive
Ten napęd jezdny umożliwia jazdę do przodu i do tyłu z płynną regulacją prędkości w zakresie 0 - 4 km/h po terenie płaskim i z niewielkimi wzniesieniami. Reco-Drive jest napędem jezdnym przeznaczonym specjalnie do pojazdów z krótkim rozstawem osi. Składa się ze sprzęgieł kłowych, które zamontowane są w jezdnym wale kardanowym podwozia. Zamontowany do sprzęgieł kłowych silnik przekładniowy jest w stanie poruszać pojazdem przy zamkniętym sprzęgle.
Oprócz odpowiedzialności operatora za pełną obserwację drogi przejazdu układ czujników rozpoznaje ewentualne przeszkody i samoczynnie wyłącza jazdę hydrauliczną.
Dyrektor Zarządzający
Telefon +48 (85) 749 51 55
Faks +48 (85) 653 77 94